dinsdag 7 augustus 2012

Voorkeuren: Lay-out

Als je iets bij mij bestelt wil ik natuurlijk weten wat je verwachtingen zijn, zodat je niet iets compleet anders krijgt dan dat je had gewild. Daardoor kun je een aantal dingen zelf bepalen. Wanneer je een lay-out bestelt zal ik je verwijzen naar dit artikel zodat je zelf je voorkeuren kunt bepalen.

Bovenaan in je lay-out komt een afbeelding te staan: 
 

Voor deze mag je bepalen welk ras het moet zijn (s.v.p. geen shetlander, want daar zijn moeilijk goede afbeeldingen van te vinden) en welke tekst erop moet staan. Het mag ook een plaatje van iets anders zijn.

Voor de andere onderdelen van de lay-out (de tekstvakken) mag je het lettertype voor de titels en normale tekst bepalen, ook zou ik graag van je willen weten hoeveel vakken je wilt hebben. Je kunt tekstvakken met een scrollbox hebben, tekstvakken die gewoon groter worden naarmate je er meer inzet (een expandingbox), of tekstvakken in de hoofdafbeelding.

Als ik niet zo goed weet welke kleuren ik moet gebruiken (ik gebruik meestal de kleuren die het best bij de afbeelding passen) kan ik ook jouw lievelingskleur(en) gebruiken. Deze kun je ook even aangeven.

Ik zet altijd op mijn lay-outs dat ik ze gemaakt heb (klein op de afbeelding en onderaan de lay-out). Ik vraag niks voor het maken van lay-outs, zie dit beetje reclame als een betaling. Problemen met je lay-out kun je altijd bij mij melden. 

Wat je dus moet invullen:

Ik wil een plaatje van dit ras (of van iets anders):
Deze tekst moet op het plaatje komen:
Ik wil zoveel tekstvakken:
Ik wil deze lettertypes (uitkiezen bij de standaard lettertypes van Word):
Deze kleur(en) vind ik leuk (met naam en code, hier uitkiezen):
Andere opmerkingen:

Voorbeeld van een ingevuld lijstje:
Ik wil een plaatje van dit ras: Appaloosa
Deze tekst moet op het plaatje komen: Endless Autumn 
Ik wil zoveel tekstvakken: 6 (waarvan een in de afbeelding, 4 scrollboxen en een expandingbox)
Ik wil deze lettertypes: Titels - Harrington, tekst - Century Gothic
Deze kleur vind ik leuk: White - #FFFFFF
Andere opmerkingen: /





Geen opmerkingen:

Een reactie posten