dinsdag 7 augustus 2012

Voorkeuren: Animatie

Als je iets bij mij bestelt wil ik natuurlijk weten wat je verwachtingen zijn, zodat je niet iets compleet anders krijgt dan dat je had gewild. Daardoor kun je een aantal dingen zelf bepalen. Wanneer je een animatie avatar bestelt zal ik je verwijzen naar dit artikel zodat je zelf je voorkeuren kunt bepalen.

Enkele voorbeelden van animatie avatars:



Deze bestaat uit een diashow van plaatjes. Ik gebruik eerst een plaatje met je favoriete paard en howrse naam en daarna andere plaatjes met de rassen die je fokt en je lievelingspaarden van die rassen. De grootte van je avatar maakt niet uit omdat howrse deze zelf aanpast aan hun maximale formaat, daarom maak ik ze zo groot mogelijk (met een maximale bestandsgrootte van 40 kB, omdat dat de avatar limiet is). De achtergrondkleur mag je zelf bepalen.

Op het plaatje zet ik altijd ''by Mijny''. Ik vraag niets voor een animatie avatar, dus zie dit beetje reclame als een betaling.

Je moet dus het volgende lijstje invullen als je een animatie avatar besteld:

Naam op howrse:
Favoriete paard:
Rassen die je fokt + favoriete paarden van dat ras:
Naam van de paarden erbij vermelden: Ja/Nee
Achtergrondkleur (met naam en code, hier uitkiezen):
Andere opmerkingen:

Voorbeeld van een ingevuld lijstje:
Naam op howrse: Mijny
Favoriete paard: Coming Soon (fokkerij: The Best Welsh Supreme)
Rassen die je fokt + favoriete paarden van dat ras: 
- Welshen: Party Time (fokkerij: The Best Welsh Supreme)
- Eenhoorns: Twix (fokkerij: Mijny's Supreme)
Naam van paarden erbij: Nee
Achtergrondkleur: White - #FFFFFF
Andere opmerkingen: /



Geen opmerkingen:

Een reactie posten