zaterdag 9 juli 2011

Uitleg: Lay-out gebruiken

Deze uitleg werkt bij alle lay-outs dus niet alleen bij de mijne.
Als je een lay-out wilt gebruiken heb je een code nodig, deze ziet er zo uit (deze is niet compleet, want hij was zo lang dat ik hem met het knipprogramma er niet helemaal op kreeg. :
Stap 1: Selecteer (muisknop ingedrukt houden en over de code slepen) en kopieer (rechter muisknop>kopiƫren) de volledige code.
Stap 2: Ga naar je howrse pagina
Stap 3: Klik op de bewerk knop:
Stap 4: Klik op HTML-modus

Stap 5: Plak (rechter muisknop) daar de code:
Stap 6: Klik op normale modus
Stap 7: Nu kun je de tekst en de kleur van de tekst veranderen. Klik als je klaar bent op bewaar mijn presentatie.

Nu staat je lay-out op je presentatie! Voor de mensen die het willen weten: Ik heb mijn oude presentatie nog, ik heb de lay-out na deze tutorial niet opgeslagen. Wil je deze lay-out? Ik heb hem zelf gemaakt. Klik daarvoor hier. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten