maandag 4 juli 2011

Paarden Namen

Sommigen vinden het erg moeilijk om paarden namen te bedenken. Daarom heb ik nu een lijst gemaakt met alle namen die mijn paarden ooit gehad hebben. Misschien zie jij er een tussen die je ook leuk vind. Er staat ook een beschrijving onder van wat het is.

A
Artemis ♀
Griekse godin v.d. jacht en de maan.
April Evil ♀
Naam van mijn eerste eenhoorn die ik van Odette heb geleend en uiteindelijk mocht hebben. April Evil is ook de naam van een merk bij de Sting.
A Safe Place To Fall
Naam van een lettertype ontworpen door Kimberly Geiswein.
B
Bachus ♂
Romeinse God van de wijn
Bles ♂♀
Naam van een paard die voorkwam in een boek 
B.C. ♂♀
Naam van een Moonlight aflevering. Awesome serie btw!
Belle ♀
Van Belle en het Beest, maar ook gewoon een mooie naam.
Blossom
Het Engelse woord voor Bloesem


C
Crying Wolf  ♂♀
Naam van een aflevering van The Vampire Diaries. Betekenis: Huilende Wolf.
Click
Naam van een Moonlight aflevering


D
Diana ♀
Romeinse naam van de godin Artemis.
Daydream Believer ♂♀
Naam van een singel van de groep The Monkees uit 1967
Dr. Feelgood ♂
Naam van de derde aflevering van mijn favoriete serie Moonlight

E
/


F
Firework
Naam van een liedje van Katy Perry. 
Five-0
Heb ik afgeleid van de naam van nog een TV-serie, Hawaii-Five-0. Five-0 is afgeleid van 50, want Hawaii is de vijftigste staat.
Fleur de Lis
Naam van een Moonlight aflevering. Caroline heeft daarin ook een Fleur de Lis tatoo. 


G
Gold Digger
Naam van een liedje van Kanye West, maar ik ken het van Glee.




H
I
J
K
L
M
N
O
P

R
S
T
U
V
W
X
Y
Z



Geen opmerkingen:

Een reactie posten