zaterdag 4 juni 2011

Layout die ik even heb gefixt voor Lolly-Pops

 
Over Mij
Ik ben Mandy. Ik ben 12 jaar en ik zit in groep 8. Ik woon ergens in Nederland. Ik houd heel erg van paarden. Ik zat op paardrijden, maar nu niet meer. 

Status: Offline (wiien in real)
 
Mijn paarden
Ik heb 8 paarden. Een daarvan verkoop ik niet, dat is Lana. Ik heb connemara's en shetjes.
 
 
Mijn Fokkerij
Ik heb samen met Janne een fokkerij voor shetlanders. Er is nog één plaats vrij. Als je ook bij onze fokgroep wilt, dan kun je ons een mailtje sturen. Wie wiet fok jij straks ook samen met ons shetlanders. We hebben ook een chatbox (deze is alleen bedoeld voor de leden van shetties). Klik hier voor onze chatbox. 


Dit is ons logo:
 
 
Feliciteren
Als je mij feliciteert probeer ik jou ook terug te feliciteren. Als ik dat vergeten ben kun je me een privé bericht sturen. Wie mij als 200ste feliciteert krijgt een cadeautje, maar wat dat is zeg ik nog niet.
 
Vrienden
Ik word graag vrienden met iedereen en vriendenverzoeken accepteer ik dus altijd.



Leuk dat je op mijn pagina bent geweest. Kom nog eens terug. Vergeet niet een felicitatie achter te laten :). 

Groetjes Lolly-Pops           

 
Layout designed by Mijny
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten